GOD JUL!

Nu har jag äntligen börjat blogga:) Är inte så bra på sånt här, men ska försöka ändå:P
Okej, jag ska berätta lite om Julafton. Det va en underbar julafton med alla mina syskon och deras barn, och mina föräldrar, de kunde inte bli mycket bättre. Och Cliff som Tomte, han va en väldigt bra Tomte måste jag säga:) Kollade först på Kalle Anka som alla brukar göra tror jag i alla fall. Sen så åt vi en väldigt god mat som min mamma gjort, sen så va alla barnen spända och frågade hela tiden när tomten kom, och sen när tomten kom så belv typ alla barn rädd för honom, och sprang nästan och gömde sig:P Men efter Tomten hade gått och lekta typ alla barnen med sina julklappar och jag satt och öppnade mina:) Och jag fick allt jag ville ha. Fick PS3 jag och ida delar på den, och singstar. Vi satt hela kvällen och sjöng singstar, det är skit roligt att spela fast man sjunger as dåligt:P Och sen åt vi julgodis. Väldigt gott men man orkade typ ingenting efter all god mat, man åt så mycket av det och sen fick vi en väldigt god grött.. Allt va gott och till och med så hade vi snö på julafton. kors i taket:P Det gjorde hela julen:) Men dagen efter så smälte det bort, men va endå glad att det va snö på julafton:) Och sen åkte alla typ hem vid 10 men min bror och hans familj stannade till typ 11, Och jag fick Anders att sjunga singstar:) När han väl hade börjat så kunde han inte sluta sjunga:) Men Julafton va en väldigt Lyckad dag:)
Tack för det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0