Julbord!

I går så kom hela Familjen Andersson hit och Martina med hennes barn, och åt Julbord, väldigt trevligt va det faktiskt, dom kom typ vid 6 och när dom kom så gick dom runt i huset och kollade lite, dom har aldrig varit hos oss:P bara i köket. Vi åt Julbordet och det va väldigt gott, åt för mycket igen kändes som magen skulle spricka:P och efter vi hade ätit så gick vi ut och tände en sån lycka som flygger i luften som man tänder i thailand:) Väldigt vackert måste jag säga. Och efter det gick vi inte och åt julgodis:) Väldigt gott de med, men orkade inte så mycket för va redan väldigt mätt. Och efter det så satt jag och lekte med Liam och Milo dom är bara för söta dom ungarna alltså. Liam är 3 år och Milo är 9 månader:) Och så efter en stund så sa Liam att han ville se en lyckta till flyga upp i luften så vi tände en till, väldigt vackert. och när den hade försvunnit så sa jag till Liam att kasta en snöboll på Morfar (Pappa) och då sa han gör en till mig. Jag bara okej, så sa jag till honom spring fram till honom och sen kasta den på honom, och så gjorde han det och då ville Morfar (Pappa) också kasta tillbaka och han träffade honom, och då ville jag också va med så då kastade jag på Pappa och då ville han kasta tillbaka men han träffade aldrig mig, men sen skulle Liam och Martina och Milo åka hem så ville Liam att vi skulle kasta på honom men han satt i bilen, kunde ju inte kasta i bilen:P så när dom körde så kastade vi på bilrutan så satt han oc skrattade.. Han är lätt road:P Sen efter typ 1 timme så åkte Familjen Andersson hem oxå typ vid halv 1:) Men denna kvällen va väldigt rolig och trevlig:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0