Köpenhamn!

Idag skulle Martina hem till Israel sorgligt men sant:( Och hon frågade mig och Ida och Pappa om vi ville hjälpa henne, med alla väskar och ungar:) Självklart ville man ju göra det, va med henne innan hon åker hem.. Va i väg hela dagen från halv 12 på morgonen till 7 på kvällen. Men det va roligt, men Liam han skrek lite mycket och han ville inte lyssna på oss, Och Milo va lung och gullig:) Och Vi fick åka tåg under vatten som Liam undrade hela tiden om vi gjorde det eller inte. Men det va en väldigt rolig dag. Och fick åka tåg över öresundsbron till danmark och hem har jag aldrig gjort innan.. men när man kommer ner i tunnlen under vattnet så slår det lok för öronen lite jobbigt faktiskt. men det va skit roligt.. Och Flygplatsen i köpenhamn är as stort har varit där en gång innan men aldrig inne i det... Det är AS stort. Och det va mycket kallare i Danmark än vad det är här hemma. Men sen va vi tvungna att säga hej då till martina:( Och efter vi hade vinkat av dom så va vi hungriga så vi gick och köpte oss varsin Hot Dog kostade 180.70 kr för 3 hot dog:O Väldigt dyrt tycker jag:O Sen fick vi reda på att tåget först va 3 minuter försenat sen 6 minuter sen 12 minuter:S och det va iskallt så man stod där och frös men sen kom tåget och vi hade 2 timmars tåg resa framför oss. och jag hoppades att vi kunde få sitta denna gången för dit fick vi stå upp och sen ÄNTLIGEN fick vi sätta oss ner:) Det va jag väldigt tacksam om.. Men det va en rolig och trevlig dag:) de får man göra om:)<3 Saknar er redan:P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0