Mina Tälttjejer<3

Idag var jag med mina underbara tälttjejer:) Det var väldigt roligt att vara med er och prata om gamla minnen och uppleva dom igen:) Jag ska lägga upp en bild som jag älskar på er:) Om vi inte hade tältat i somras så skulle vi aldrig haft sånna här roliga minnen tsm och jag ångrar ingenting:) TÄLTA i sommar med det är ett måste och det ska vi har vi bestämt:) Och idag hade jag as roligt och vi va på bannebron och jag och josse hittade en båt men den va fast kedjad i trädet så hon kunde bara ro en liten bit ut sen tog det stopp:P Jag älskar er mina tältkompisar och vi har många bra minnen tsm kommer aldrig glöma dom:) Och josse skulle prova emmas fiddy eller vad det heter och hon så jätterolig ut men du va väldigt modig gumman;) Jag skulle aldrig vågat göra det:P Men man får väl testa någon gång i sitt liv:) Och era goda muffins dom va as goda:) dom får ni baka om;) Choklad muffins med hemgjord glasyr utan att kolla i receptet duktigt;) Och jag älskar er minna tältkompisar och kommer alltid att göra det:) Oavsätt vad som händer;) Love ya<33333333333333333333333

 Denna bilden älskar jag:) Josse ser så nöjd ut och hon har choklad i munnen:) Emmas hemma gjorda choklad med polka i:) Dom är jättegoda:) Ni måste smaka det:)Och elin och emmas pussas så söt:)<33333333333333333333

Kommentarer
Postat av: emmapemma ;)

alltid! :D<3

2011-02-19 @ 17:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0