Trött:/

Just nu 00:00 sitter jag i min säng och stirrar på en datorskärm:S:P Jag funderar på att gå och lägga mej men jag kan inte för att jag har laddat hem 3 filmer som jag inte kan lämna för om dator dör så laddas filmerna inte hem och jag ska ha dom tills imon liksom:P Och filmerna jag laddar hem en skräckfilm och 2 kärleks komedier:) A nightmare on elm street och the bounty hunter och remember me:) Hoppas jag kan se dom och att dom är bra annars blir jag besviken riktigt ljupt och dom har tagit bort tankafett så jag får gå på en helt annan sida som jag inte alls tycker om speciellt mycket:S Men mens jag sitter och väntar på att filmerna ska bli klara så kollar jag runt på olika sidor i klädessidor efter en kläning jag ska ha på skolavslutningen:) Hoppas att jag hittar någon väldigt fin och någon jag kan ha:) Men imon så bär det av till finspång och hälsa på lilla mormor och släkten fira påsk ska va där tills på måndag ska faktiskt bli lite roligt, ska bli skönt att åka iväg från allt men kommer absoult sakna mina vänner här hemma:) Men jag lovar jag kommer tillbaka:) Och just nu med så chattar jag med sonny på msn väldigt trevligt kille:) Men idag har det varit en händelserik dag och det gillas:) Niklas bengtsson har varit i skolan och hälsat på i dag och igår väldigt trevligt att se honom på jättelänge:) Och idag tog jag och elin på att jag är inte så stark och feg och mukade gräl med elin idag och elin tyckte att jag inte slog speciellt hårt:P Och elin slår skit hårt:S och hon slår på samma ställe hela tiden:) Men jag älskar henne ändå:) Men ja så detta får avsluta mitt bloggande idag:) Ska gå och se om filmerna är klara än:) God natt allihopa som läser min blogg och en GLAD PÅSK på er:)<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: elin

Åh, kul att du uppdaterar din blogg =)



hahaha, men skyll dig själv när du ger dig på mig ;) syns snart ;*



<333333333333333333333

2010-04-06 @ 15:43:59
URL: http://elofssoon.blogg.se/
Postat av: Elin.R<3

Visst e det ska börja göra det oftare nu:) Ja jag vet att jag för göra det:) mamma hittade mej sovande vid min data:P Den va i mitt knä på slagen och jag sov:P haha x)))

<3333333333333333333333333333333

2010-04-07 @ 19:52:56
URL: http://eliinriingstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0