Veckan!

Denna veckan har det hänt rätt mycket saker:( På söndagen den 18 april så krockade min älskade honey bunny med en bil:'( Hatar den bilen nu jävligt mycket:( Hon ligger på sjukhuset nu och har ställningar vid bäcknet som ska hålla ihop det och hon har ställningar i benet:( Hon ska gå på kryckor i 6 månader:( Men vi ska hjälpa henne:) Vi ska hjälpa henne med allting vi finns här och det vet hon:) Men va hos henne i torsdes och hon såg ut och må bättre och man märkte det på henne oxå hon va fortfarande go glada elin med sin humor och rörelser med ansiktet:) Älskar henne:) Hon gör sin gympa och hon sitter upp nu:) Sen när vi hade varit hos elin så körde vi hem till emma jag josse och elins syrra emma:)Vi skulle grillat men så blev det inte utan vi beställde pizza:) Och elin har fått en egen telefon i sitt rum nu:) så man kan ju ringa och snacka lite:) Det va skönt att se henne igen:) sen kunde vi inte va där mer vi kunde men hon skulle rönga sig så när vi gick såg vi ett pingis bord så vi spelade lite:) Sen så stod vi och pratade utanför sjukhuset väldigt fin och rolig pratstund:) Men denna veckan ska jag nog åka och hälsa på henne:) jag lovade att komma i lördes men jag kunde inte:( Men idag så va jag med mina snyggingar jessika och matilda vi skulle bestämma hur vi skulle se ut när vi ska klä ut oss:) Och det blir as bra:) Men måste snabba mig att skriva min data håller på att dö:( Men Hoppas denna veckan blir bättre:) Tänk att en vecka har redan gått:( Jag önskar ibland att tiden går snabbare och ibland saktare:( men man kan inte ändra tiden:( men på onsdag så ska vi klä ut oss i skolan det ska bli AS roligt:) Jag älskar dej min honey bunny liten:) Finns alltid här för dej och du stöttar mig till 110% och du finns alltid där för mej:) och jag ska hjälpa dej så mycket jag kan:) Älskar dej:)<3333333333333333333333333333333333333333

Lovar att det ska bli bättre uppdateringar:)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0