JULAFTON !

Idag är de julafton och det GILLAS stort :) just nu sitter jag i min fåtölj och lyssnar på sean banan - Gott nytt jul :) Den blir bara bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den :) Men nu sitter man och väntar på att mina syskon ska komma och fira jul med oss :) ska bli roligt att få packet och att äta julmat gooottt :) Och idag har jag gjort mina fina Pepparkakscupcakes :) dom blev väldigt goda faktiskt, Och det är första gången på länge jag har skrivit på denna bloggen :) är stolt över mej själv för det :) men då har man hjälpt till hemma med exakt allt, med maten och bakat för fullt med julgodis hela veckan, haft fullt upp asså :P men det är det värt, Jag älskar JULEN mest av alla helgdagar och nyår, och på nyår händer det väl inget speciellt kanske fira med grannen eller med kompisar får se hur det blir, men längtar riktigt mycket :) Jag lovar att skriva imon så ni får veta vad jag fick i julklapp :) Hoppas man får många ;) Och tänk att det har redan gått 1 termin på min skola :O det är gott jättesnabbt det kändes nyss som har börjat där men det har faktiskt gått 6 månader :O GUUUDDD :) ja men vi hörs :)

xoxo Elin R :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0