Nyår! år 2010:)

Nu ska jag berätta lite om vad som hände i Nyår:)

Nyår:
På nyårsafton så kom min bästa vän hit och firade nyår och Monica och Gert och Dessan föräldrar och lisa, cliff och Tina och mina föräldrar så vi blev 12 stycken. Det va väldigt trevligt:) Först åt vi en väldigt god oxfile med potatisgrattäng och brunvinsås väldigt gott:) Och sen en god efterätt fast vet inte vad den heter men det va gott:) Och sen efter det gick jag, dessan,sanna och Tina ut en runda och kollade lite det va iskallt:) Och sen efter det så sjöng vi singstar och det är alltid lika kul som det är första gången man använder det:P Och sen så tog mamma fram godis och ostbollar, väldigt gott både jag och dessan tycker om det:) Och så fortsatte jag och dessan att sjunga singstar och då fick jag reda på att man kunde höra hur man lät sen.. Det va sjukt pinsamt och man skrattade ihjäl, för när man hörde sig själv så lät det förfärligt:P Så man skrattade så man nästan kissade på sig. Och sen helt plötsligt va klockan 10 i 12 så gick vi ut och började skjuta raketer:) och sa gott nytt år till alla kramade dom och sånt och sen efter alla hade skjutit klart så råkade jag tända en tjutare och så kom den bakom mig och där stod mamma och dom i en ring och den kom mitt i mitten av den ringen och då hoppade alla till för den smälldes vid dom:P Och sen så såg vi att det va folk som dansade runt rondellen:) Blev helt snopen:O det brukar dom aldrig göra. Men efter det så satt vi mest på mitt rum och kollade på roliga klipp. och alla gick hem typ vid halv 2 fast utom monica och gert dom sovde över hos oss och utom lisa hon gick hem vid halv 4:) Dom va as roliga att lyssna på, när dom va lite fulla;) men sen va jag så trött så jag gick och la mig:) Men först så skickade vi upp en sån thailand lyckta:) Och sen gick jag och la mig:) Det va en riktigt Trevlig och Rolig kväll kommer aldrig att glömma den:) Älskar alla er<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0