Vad som har hänt denna veckan:)

Jag vet jag har inte bloggat på länge men nu ska jag lägga ut ett utlägg:) och berätta vad som har hänt förra veckan och denna veckan:)


Förra veckan!

Tisdag den 5 januari!
Tisdagen så va jag med mina underbara vänner... Jessika, elin, emma,matilda och så va ebba hemma:) Har inte träffat henne på jättelänge har saknat henne skit mycket:) det va skit kul att träffa henne.. man får träffas oftare:) Men det va synd att inte becca kunde va med:( Men vi hade as kul:) Vi gjorde allt möjligt:) åt jättegod spagetti och köttfärsås väldigt gott va det:) Vi kollade aldrig på film.. men vi snackade oss igenom kvällen:) och sen typ vid 00.00 så berättade jessikas mamma spökhistorier eller sånna grejer som har hänt:) och att hade hänt grejer i deras hus med... man blev lite rädd när hon sa att det hade spökat hemma hos dom:PMen dom andra skulle söva över men inte jag, jag tåll inte jessikas hund eller katt:P Så jag fick gå med typ vid 01.00 men det va kul endå:) Sen dagen efter så fick jag reda på att dom hade spelat in en video på jessika som dansar åt den låten shut up and sleep wih me:P Ni borde gå och kolla på den på youtube:) sök på Icka dansar:P det får avsluta dena dagen men den va as kul det får vi absolut göra om, fast becca får va med denna gången:)<33333333

Torsdag den 7 januari!
Torsdagen så va jag med dessan och åkte pulka med dessan o min syrra:) det va as kul:) första pulka åket deta året... men fick jätteont i svanskotan men vet inte vad som hände men det är bättre nu:) Men det va kul...det får vi göra om:) Sen vid kavrt i 5 så åkte jag till stan för att kolla på bio med Elin o Emma.. Vi kollade på AVATAR:) Den va as BRA det kan jag säga er som inte har sett den:) Man kan inte säga något annat:P Men blev nästan grå hårig för det va skit spännande:O Men började nästan gråtar för man trodde att alla skulle dö:O Men den va a BRA:) Elin o Emma vi måste bara se AVATAR 2:) det va en väldigt rolig kväll med er tjejer:) Älskar er<33333 det får vi göra om:) Ni som inte har sett AVATAR  ni måste BARA se den:)<333333333

Nu är det denna veckan:)

Onsdagen den 13 januari!
Idag fyllde min pappa 66 år:) och Cathrine och Anders fyllde 39 år:) Grattis till er alla:) Älskar er<3333
Typ hela släckten kom utom anders och helge:P Men det va kul åt smörgåstårta och chokladmuffins och bullar:) Gott gott:) Men det va trevlig efter skolan att Berit och Kennel och egon och Moa kom hem och fikade:) men det får avsluta dagen:)Grattis igen:)

IDAG!!!
Idag va vi hemma hos Söta Tina:) Vid kl 17.00 vi skulle äta middag hemma hos dom:)Fick kalkon och Potatis och sås och sallad:) Väldigt gott faktiskt:) Vi satt och pratade typ i 2 timmar väldigt trevligt:) Sen så smakade jag likören amarula väldigt god faktiskt krämig:) Sen skulle Tina ut och gå med Albin hennes hund:) Han är väldigt strak när han dara i kopplet:) Man fick va stark:) Men vi gick till affären och träffade Erik,Julius,Tim,Joel och Joel trevligt folk faktiskt:) mens vi gick till affären pratade om allt möjligt... När jag är med dig tina kan jag prata om allt och de gör jag för jag vet att jag kan lita på dej och jag vet att allt vi pratar om stannar mellan dig och mig:) Det känns skönt att veta att man kan ha någon att prata med och känna att man får ut allt man vill ha ut att man kan prata med någon och du är en sån person som man kan göra det med:) Älskar dej<333333 När vi gick hem så pratade vi exakt om allt:) Övningsköra, pojkvänner om jag kommer hitta någon m.m. Du finns alltid där för mig nu förtiden och det uppskattar jag väldigt mycket:) Jag kan alltid smsa dej eller ringa dej om jag behöver prata eller går vi ut och går med din hund albin:) Älskar dej gumman<333333333Det va en trevlig kväll hemma hos familjen bengtsson:) de får vi absolut göra om:)

Klar!!!
Nu har jag skriver allt som hände i veckan och förra veckan:) Det har varit 2 bra veckor:) vecka 4 så åker man till mormor och hjälper henne att flytta:) ska bli kul:) jag gillar att hjälpa till att flytta folk:)<3333333333
Jag lovar att blogga mer nu förtiden om det händer något intressant:)<33333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0