Skoltröjor<3

Idag i skolan så fick jag mina omdömen vad jag fick för betyg och hur dom tyckte om mej:P Väldigt bra faktiskt men slöjden blev jag inte nöjd med för hon skrev att jag kom försent hela tiden men det är fan hon som kommer försent:S Ändå..
Vi fick våra skoltröjor idag dom va sjukt fina:D och dom va rätt stora väldigt bra för det är skönt att ha en tröja som är större:) här kommer bilder på tröjan och mina underbara vänner:D Mina Gangsters:) Detta får av sluta dagen:) inlägget blev inte så långt idag:D Ska fortsätta imon:DLovar:D<33333333333333333333
Framsidan på tröjan:Dbaksidan:D<333333 och på bdb kommer det in bilder på mina söta gangsters:D<33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0