Träningsvärk o Café eden igår:D

Idag så sitter jag framför datan och kan inte röra mej 1 cm:S Hade idrottslyft i går, det va inte jobbigt bara det att man använde musklorna mycket och det tog kol på mina musklor dom klarar inte av sånt:P så idag har jag värsta träningsvärken:S Exakt överallt:P Brösten,armarna,låren,händerna,underarmarna,magen,revbenen med:S Så varje liten rörelse gör ont:S så idag på gympan skulle vi springa... gjorde satan i ont:S men ska berätta om café eden som jag va på i går:D

Igår med blev Café eden väldigt skoj:D går dit med mina underbaraste varanan vecka:D Denna dag va det bakning på schemat, blev kladdkaka,väldigt kladdig kladdkaka:P Jag han inte släppa en grej de är en sak elin sa till mej ELIN : Chilla gunilla. Jag : ÅÅÅ det ska jag säga till gunilla:D Haha x))
Men café eden:D Det va väldigt skönt att komma dit umgås med människor lite:POch ja vi hade mjölkrig men som tur va man inte med i det:P Man vill inte bli helt vit:P Jo faktiskt skulle jag vilja bli det. det skulle varit kul att va med på sånt krig:D Det kommer sen 2 bilder på joppe och tina:D Men själv efteråt fick man borsta av joppes jacka:P:S Roligt men det gick inte bra:P sen fick joppe låna min film UPP han ville så gärna se den.. och jag håller helt och hållet me honom om det, den är as roligt:D Ja det får av sluta dagen eller nej 2 bilder gör det:D
Lovar att jag ska blogga mer:D Ska börja med det nu:D
HA DET!!!!!!
Tina:D  Kolla hur vit hon blev:DJoppe:D<3  Så vit blev han:P och kolla jackan som jag skulle fixa sen:P<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0